Hangi donanım paketlerini kapsadığı netlik kazanmamış olsa da, üretim sırasında yapıştırılan yüzeyin yeterince temizlenmemesi, cam ile çerçeve arasındaki bağın zayıf kalmasına sebep olmuş gibi görünüyor. Müşteriler camda buğulanma gibi belirtiler gözlemlediklerini de bildiriyor.
Porsche, sorunu geçtiğimiz kasım ayında öğrenmiş. Yapılan incelemede, yetersiz yapıştırıcı kullanımı nedeniyle zayıf kalan bölgelerin çerçeveyi tam olarak tutamadığı belirlenmiş. Olası bir kazada camın yerinden çıkıp parçalanarak havada süzülmesi riski mevcut.
15 “bulanık yüzey ve optik hata” şikayeti alınsa da, incelenen araçlarda camların gevşek olduğu gözlemlenmemiş. Porsche, herhangi bir camın yerinden çıktığına dair bir vaka veya kaza/yaralanma raporu olmadığını da vurguluyor.
Porsche, ilk belirtilerin araç içinde aşırı rüzgar sesi veya nem olması olduğunu söylüyor. Sorunun çözümü ise oldukça basit: ön ve arka camlar incelenecek ve gerekirse aşındırıcı bir temizleme işleminin ardından yeni camlarla değiştirilecek. Geri çağırma şu an için sadece Amerika için geçerli olsa da, tüm 911’lerin Almanya’da üretilmesi göz önüne alındığında, aynı sorunun diğer bölgelerdeki araçlarda da bulunma ihtimali yüksek.